A valvula di chjusura hè principalmente aduprata per regulà è fermà u fluidu chì scorre per a pipeline. Differiscenu da e valvule cum'è e valvule à sfera è e valvule à saracinesca in quantu sò specificamente cuncipite per cuntrullà u flussu di fluidu è ùn sò micca limitate à i servizii di chjusura. A ragione per a quale a valvula di chjusura hè cusì chjamata hè chì u disignu più vechju presenta un certu corpu sfericu è pò esse divisu in dui emisferi, separati da l'equatore, induve u flussu cambia di direzzione. L'elementi interni attuali di a sede di chjusura ùn sò generalmente micca sferichi (per esempiu, e valvule à sfera) ma sò più tipicamente planari, emisferichi o in forma di tappu. E valvule à globu limitanu u flussu di fluidu più quandu sò aperte chè e valvule à saracinesca o à sfera, risultendu in una caduta di pressione più elevata attraversu elle. E valvule à globu anu trè cunfigurazioni principali di u corpu, alcune di e quali sò aduprate per riduce a caduta di pressione attraversu a valvula. Per infurmazioni nantu à altre valvule, per piacè riferitevi à a nostra Guida di l'acquirente di valvule.
Cuncepimentu di a valvula
A valvula di stop hè cumposta da trè parti principali:corpu è sede di valvula, discu è stelo di valvula, guarnizione è cappucciu. In funziunamentu, girate u gambu filettatu attraversu u volante o l'attuatore di a valvula per alzà u discu di a valvula da a sede di a valvula. U passaghju di u fluidu attraversu a valvula hà un percorsu in forma di Z in modu chì u fluidu pò cuntattà a testa di u discu di a valvula. Questu hè diversu da e valvule à saracinesca induve u fluidu hè perpendiculare à a saracinesca. Sta cunfigurazione hè qualchì volta descritta cum'è un corpu di valvula in forma di Z o una valvula in forma di T. L'entrata è l'uscita sò allineate trà di elle.
Altre cunfigurazioni includenu anguli è mudelli in forma di Y. In a valvula di stop angulare, l'uscita hè à 90 ° da l'entrata, è u fluidu scorre longu u percorsu in forma di L. In una cunfigurazione di u corpu di a valvula in forma di Y o Y, u gambu di a valvula entra in u corpu di a valvula à 45 °, mentre chì l'entrata è l'uscita restanu in linea, cum'è in a modalità à trè vie. A resistenza di u mudellu angulare à u flussu hè più chjuca di quella di u mudellu in forma di T, è a resistenza di u mudellu in forma di Y hè più chjuca. E valvule à trè vie sò e più cumuni di i trè tipi.
U discu di sigillatura hè generalmente cunicu per adattassi à a sede di a valvula, ma pò ancu esse adupratu un discu pianu. Quandu a valvula hè ligeramente aperta, u fluidu scorre uniformemente intornu à u discu, è a distribuzione di l'usura nantu à a sede di a valvula è u discu. Dunque, a valvula funziona efficacemente quandu u flussu hè riduttu. In generale, a direzzione di u flussu hè versu u latu di u gambu di a valvula, ma in un ambiente à alta temperatura (vapore), quandu u corpu di a valvula si raffredda è si contrae, u flussu spessu inverte per mantene u discu di a valvula strettamente sigillatu. A valvula pò aghjustà a direzzione di u flussu per aduprà a pressione per aiutà à chjude (flussu sopra u discu) o apre (flussu sottu à u discu), permettendu cusì à a valvula di fallu chjude o fallu apre.
U discu o u tappu di sigillaturahè generalmente guidata finu à a sede di a valvula attraversu a gabbia per assicurà un cuntattu currettu, in particulare in applicazioni à alta pressione. Certi disinni utilizanu una sede di valvula, è a guarnizione da u latu di l'asta di a valvula di u discu si appoghja contr'à a sede di a valvula per liberà a pressione nantu à a guarnizione quandu a valvula hè cumpletamente aperta.
Sicondu u disignu di l'elementu di sigillatura, a valvula di arrestu pò esse aperta rapidamente da parechji giri di u gambu di a valvula per inizià rapidamente u flussu (o chjusa per fermà u flussu), o aperta gradualmente da parechje rotazioni di u gambu di a valvula per generà un flussu più regulatu attraversu a valvula. Ancu s'è i tappi sò qualchì volta usati cum'è elementi di sigillatura, ùn devenu micca esse cunfusi cù e valvule à tappu, chì sò dispositivi à quartu di giru, simili à e valvule à sfera, chì utilizanu tappi invece di sfere per fermà è inizià u flussu.
applicazione
E valvole di arrestu sò aduprate per l'arrestu è a regulazione di l'impianti di trattamentu di l'acque reflue, di e centrale elettriche è di l'impianti di trasfurmazione. Sò aduprate in tubi di vapore, circuiti di refrigerazione, sistemi di lubrificazione, ecc., in i quali u cuntrollu di a quantità di fluidu chì passa per e valvole ghjoca un rolu impurtante.
A selezzione di u materiale di u corpu di a valvula à globu hè generalmente in ghisa o ottone / bronzu in applicazioni à bassa pressione, è acciaio à u carbone forgiatu o acciaio inox in alta pressione è temperatura. U materiale specificatu di u corpu di a valvula include generalmente tutte e parti in pressione, è "trim" si riferisce à parti diverse da u corpu di a valvula, cumprese a sede di a valvula, u discu è u gambu. A dimensione più grande hè determinata da a classe di pressione di a classe ASME, è si ordinanu bulloni standard o flange di saldatura. U dimensionamentu di e valvule à globu richiede più sforzu chè u dimensionamentu di alcuni altri tipi di valvule perchè a caduta di pressione attraversu a valvula pò esse un prublema.
U disignu di u gambu ascendente hè u più cumunu in e valvole di arrestu, ma si ponu truvà ancu valvole cù gambu micca ascendente. U cappellu hè generalmente bullunatu è pò esse facilmente rimossu durante l'ispezione interna di a valvula. A sede è u discu di a valvula sò faciuli da rimpiazzà.
Valvule di arrestusò generalmente automatizati cù attuatori pneumatici à pistone o diaframma, chì agiscenu direttamente nantu à u gambu di a valvula per spustà u discu in pusizione. U pistone / diaframma pò esse polarizatu à molla per apre o chjude a valvula in casu di perdita di pressione d'aria. Si usa ancu un attuatore rotativu elettricu.
Data di publicazione: 08 di settembre di u 2022