Sottu à u lavandinu di a cucina, viderete un tubu curvu. Verificate sottu à u lavandinu di u vostru bagnu è viderete u listessu curvu.pipaSi chjama P-Trap! Un P-Trap hè una curva à U in un scaricu chì cunnetta u scaricu di u lavandinu à una fossa settica domestica o à un sistema fognariu municipale. Cumu sapete quale P-Trap hè ghjustu per voi? Per determinà a dimensione curretta, duvete distingue trà lavandini di bagnu è di cucina. Quandu decide quale materiale aduprà, rivedete i materiali esistenti è copiateli in u vostru P-Trap di rimpiazzamentu.
Sceglite a P-Trap ghjusta
Avete bisognu di determinà quale P-Trap rimpiazzà. U P-Trap di u lavandinu di a cucina vene in una dimensione standard di 1-1/2", mentre chì i lavandini di u bagnu utilizanu un P-Trap di dimensione standard di 1-1/4". I sifoni sò ancu dispunibili in diversi tipi di materiali cum'è acrilicu, ABS, ottone (cromu o naturale) èPVCU materiale attuale deve esse adupratu quandu si rimpiazza u P-Trap.
Cumu installà P-Trap
Mentre seguitemu i passi per installà u P-Trap, tenite à mente chì u tubu di scappamentu deve esse sempre cunnessu à u scaricu di u lavandinu è u latu più cortu di a curva deve esse cunnessu à u scaricu. I passi sò listessi indipendentemente da a dimensione o u materiale chì aduprate (u metudu di cunnessione pò varià ligeramente secondu u materiale).
Passu 1 - Eliminate u vechju scaricu
Eliminate i cumpunenti esistenti da cima à fondu. Puderanu esse necessarie pinze per rimuovere u dadu scorrevule. Ci serà un pocu d'acqua in a curva à U, dunque hè megliu tene un bucket è un asciugamanu vicinu.
Passu 2 - Installate u novu spoiler
Sè vo rimpiazzate un sifone di cucina in forma di P, piazzate a guarnizione di u tubu di scappamentu nantu à l'estremità svasata di u tubu di scappamentu. Attaccatelu avvitendu u dadu scorrevule nantu à u filtru di u lavandinu.
Sè vo rimpiazzate u P-Trap in u vostru bagnu, tenite à mente chì u scaricu di u lavandinu principia à a fine è hà digià accessu à u P-Trap. Altrimenti, aghjunghjite un'ala posteriore per ottene a lunghezza curretta.
Passu 3 - Aghjunghje pezzi in T se necessariu
In casi rari, pudete avè bisognu d'aghjunghje un pezzu in T. Un lavandinu cù dui bacini usa un raccordu a T per cunnette u tubu di scappamentu. Cunnette i raccordi cù rondelle è dadi scorrevoli. Assicuratevi chì u bisellu di a guarnizione sia rivoltu versu a parte filettata di u tubu. Applicate lubrificante per tubi à a guarnizione scorrevole. Simplificherà l'installazione è assicurerà una presa stretta.
Passu 4 - Attaccà u bracciu di a trappula
Ricurdatevi di mantene u bisellu di a rondella di fronte à u scaricu filettatu è attaccà u bracciu di a trappula à u scaricu.
Passu 5 - Attaccà u gomitu di a trappula à u bracciu di a trappula
U bisellu di a guarnizione deve esse rivoltu versu u gomitu. Attaccate a curva di u sifone à u bracciu di u sifone. Stringhjite tutti i dadi cù una pinza per giunti scorrevoli.
*Ùn aduprate mai nastro di Teflon nantu à fili è raccordi di plastica bianca.
Aduprate a vostra P-Trap
Dopu avè stallatu u P-Trap, pudete aduprà u lavandinu senza nisun prublema. Cù u tempu, duverete mantene u vostru P-Trap per assicurà chì funziona in modu ottimale è chì ùn si formanu perdite. Sia chì stallate un P-Trap sopra u vostru lavandinu di bagnu o di cucina, hè l'apparecchiatura idraulica chì avete bisognu.
Data di publicazione: 17 di marzu di u 2022