Prucedure di mantenimentu di a valvula à saracinesca

1. Introduzione à e valvole à saracinesca

1.1. Principiu di funziunamentu è funzione di e valvole à saracinesca:

E valvole à saracinesca appartenenu à a categuria di e valvole di intercettazione, di solitu stallatu nantu à tubi cù un diametru più grande di 100 mm, per taglià o cunnette u flussu di media in u tubu. Siccomu u discu di a valvula hè di tipu à saracinesca, hè generalmente chjamatu valvula à saracinesca. E valvule à saracinesca anu i vantaghji di una commutazione chì risparmia u travagliu è di una bassa resistenza à u flussu. Tuttavia, a superficia di sigillatura hè propensa à l'usura è à e perdite, a corsa d'apertura hè grande è a manutenzione hè difficiule. E valvule à saracinesca ùn ponu esse aduprate cum'è valvule di regulazione è devenu esse in a pusizione cumpletamente aperta o cumpletamente chjusa. U principiu di funziunamentu hè: quandu a valvula à saracinesca hè chjusa, u gambu di a valvula si move versu u bassu è si basa nantu à a superficia di sigillatura di a valvula à saracinesca è a superficia di sigillatura di u sedile di a valvula per esse assai liscia, piatta è consistente, si adattanu l'una à l'altra per impedisce u flussu di media, è si basanu nantu à u cuneu superiore per aumentà l'effettu di sigillatura. U so pezzu di chjusura si move verticalmente longu a linea centrale. Ci sò parechji tippi di valvule à saracinesca, chì ponu esse divisi in tipu à cuneu è tipu parallelu secondu u tippu. Ogni tippu hè divisu in saracinesca unica è saracinesca doppia.

1.2 Struttura:

U corpu di a valvula à saracinesca adotta una forma autosigillante. U metudu di cunnessione trà u coperchiu di a valvula è u corpu di a valvula hè di utilizà a pressione ascendente di u mediu in a valvula per cumpressà l'imballu di sigillatura per ottene u scopu di a sigillatura. L'imballu di sigillatura di a valvula à saracinesca hè sigillatu cù un imballu d'amianto à alta pressione cù filu di rame.

A struttura di a valvula à saracinesca hè cumposta principalmente dacorpu di valvula, coperchio di valvula, quadru, gambu di valvula, dischi di valvula sinistra è destra, dispusitivu di sigillatura di l'imballaggio, ecc.

U materiale di u corpu di a valvula hè divisu in acciaio à u carbone è acciaio alliatu secondu a pressione è a temperatura di u mediu di a cundutta. In generale, u corpu di a valvula hè fattu di materiale alliatu per e valvule installate in sistemi di vapore surriscaldatu, t> 450 ℃ o più, cum'è e valvule di scaricu di caldaia. Per e valvule installate in sistemi di furnimentu d'acqua o cundutte cù una temperatura media t≤450 ℃, u materiale di u corpu di a valvula pò esse acciaio à u carbone.

E valvole à saracinesca sò generalmente installate in tubazioni di vapore-acqua cù DN≥100 mm. I diametri nominali di e valvole à saracinesca in a caldaia WGZ1045/17.5-1 in Zhangshan Fase I sò DN300, DNl25 è DNl00.

2. Prucessu di mantenimentu di a valvula di saracinesca

2.1 Smontaggio di a valvula:

2.1.1 Eliminate i bulloni di fissaggio di u quadru superiore di u coperchio di a valvula, svitate i dadi di i quattru bulloni nantu à u coperchio di a valvula di sollevamentu, girate u dado di u stelo di a valvula in sensu antiorariu per separà u quadru di a valvula da u corpu di a valvula, è dopu aduprate u strumentu di sollevamentu per alzà u quadru è mettelu in una pusizione adatta. A pusizione di u dado di u stelo di a valvula deve esse smuntata è ispezionata.

2.1.2 Eliminate l'anellu di ritenzione à l'anellu à quattru vie di tenuta di u corpu di a valvula, appughjà u coperchiu di a valvula cù un strumentu speciale per creà un spaziu trà u coperchiu di a valvula è l'anellu à quattru vie. Dopu, eliminate l'anellu à quattru vie in sezioni. Infine, aduprate u strumentu di sollevamentu per alzà u coperchiu di a valvula inseme cù u gambu di a valvula è u discu di a valvula fora di u corpu di a valvula. Ponelu in u situ di manutenzione, è fate attenzione à impedisce danni à a superficia di u giuntu di u discu di a valvula.

2.1.3 Pulite l'internu di u corpu di a valvula, verificate a cundizione di a superficia di u giuntu di a sede di a valvula è determinate u metudu di mantenimentu. Coprite a valvula smuntata cù una copertura o un coperchio speciale è appiccicate u sigillo.

2.1.4 Allentate i bulloni di e cerniere di a scatula di premistoppa nantu à u coperchiu di a valvula. A premistoppa hè allentata, è u gambu di a valvula hè avvitatu.

2.1.5 Eliminate i morsetti superiori è inferiori di u quadru di u discu di a valvula, smuntalli, cacciate i dischi di a valvula sinistra è destra, è cunservate a parte superiore universale interna è e guarnizioni. Misurate u spessore tutale di a guarnizione è fate un registru.

2.2 Riparazione di i cumpunenti di a valvula:

2.2.1 A superficia di giunzione di u sedile di a valvula à saracinesca deve esse rettificata cù un strumentu di rettifica speciale (pistola di rettifica, ecc.). A rettifica pò esse fatta cù sabbia di rettifica o tela smerigliata. U metudu hè ancu da grossu à fine, è infine lucidatura.

2.2.2 A superficia di giunzione di u discu di a valvula pò esse rettificata à manu o cù una smerigliatrice. S'ellu ci sò fosse o scanalature prufonde nantu à a superficia, pò esse mandata à un tornu o à una smerigliatrice per a microelaborazione, è lucidata dopu chì tuttu hè livellatu.

2.2.3 Pulite u coperchiu di a valvula è a guarnizione di tenuta, eliminate a ruggine nantu à i muri interni è esterni di l'anellu di pressione di a guarnizione, in modu chì l'anellu di pressione possa esse inseritu senza intoppi in a parte superiore di u coperchiu di a valvula, chì hè cunveniente per pressà a guarnizione di tenuta.

2.2.4 Pulite u premistoppa in a scatula di premistoppa di u stelu di a valvula, verificate se l'anellu di sede di u premistoppa internu hè intattu, se u spaziu trà u foru internu è u stelu deve risponde à i requisiti, è se l'anellu esternu è a parete interna di a scatula di premistoppa ùn devenu micca esse bluccati.

2.2.5 Pulite a ruggine nantu à a premistoppa è a piastra di pressione, è a superficia deve esse pulita è intatta. U spaziu trà u foru internu di a premistoppa è u gambu deve risponde à i requisiti, è u muru esternu è a scatula di premistoppa ùn devenu micca esse bluccati, altrimenti devenu esse riparati.

2.2.6 Allentate u bullone di a cerniera, verificate chì a parte filettata sia intatta è chì u dado sia cumpletu. Pudete girallu ligeramente à manu finu à a radica di u bullone, è u pernu deve girà in modu flessibile.

2.2.7 Pulite a ruggine nantu à a superficia di u gambu di a valvula, verificate s'ellu ci hè una piegatura è raddrizzatela s'ellu hè necessariu. A parte di u filu trapezoidale deve esse intatta, senza fili rotti è danni, è applicate polvere di piombu dopu a pulizia.

2.2.8 Pulite l'anellu quattru in unu, è a superficia deve esse liscia. Ùn ci deve esse sbavature o arricciature nantu à a pialla.

2.2.9 Ogni bullone di fissaggio deve esse pulitu, u dado deve esse cumpletu è flessibile, è a parte filettata deve esse rivestita di polvere di piombu.

2.2.10 Pulite u dadu di u gambu è u cuscinettu internu:

① Eliminate e viti di fissaggio di u dado di bloccaggio di u dado di u gambu è di l'alloggiamentu, è svitate u bordu di a vite di bloccaggio in sensu antiorariu.

② Eliminate u dadu di u stelu, u cuscinettu è a molla à discu, è puliteli cù cherosene. Verificate se u cuscinettu gira in modu flessibile è se a molla à discu hà crepe.

③ Pulite u dadu di u gambu, verificate se a filettatura interna di a boccola hè intatta, è e viti di fissaggio cù l'alloghju devenu esse solide è affidabili. L'usura di a boccola deve risponde à i requisiti, altrimenti deve esse rimpiazzata.

④ Applicate u burru à u cuscinettu è inseritelu in u dadu di u stelu. Assemblate a molla à discu cum'è necessariu è reinstallatela in sequenza. Infine, bloccatela cù u dadu di bloccaggio è fissatela fermamente cù e viti.

2.3 Assemblaggio di a valvula à saracinesca:

2.3.1 Installate i dischi di a valvula sinistra è diritta chì sò stati rettificati nantu à l'anellu di serraggio di u stelu di a valvula è fissateli cù i serraggi superiore è inferiore. E guarnizioni universali superiori è di regulazione devenu esse piazzate dentru secondu a situazione d'ispezione.

2.3.2 Inserite u gambu di a valvula è u discu di a valvula in a sede di a valvula per l'ispezione di prova. Dopu chì u discu di a valvula è a superficia di tenuta di a sede di a valvula sò cumpletamente in cuntattu, a superficia di tenuta di u discu di a valvula deve esse più alta di a superficia di tenuta di a sede di a valvula è risponde à i requisiti di qualità. Altrimenti, u spessore di a guarnizione in cima universale deve esse aghjustatu finu à ch'ella sia adatta, è a guarnizione di arrestu deve esse aduprata per sigillalla per impedisce ch'ella caschi.

2.3.3 Pulite u corpu di a valvula, asciugate a sede di a valvula è u discu di a valvula. Dopu, mette u gambu di a valvula è u discu di a valvula in a sede di a valvula è installate u coperchiu di a valvula.

2.3.4 Installate a guarnizione di tenuta nantu à a parte autosigillante di u coperchiu di a valvula secondu i bisogni. E specificazioni di a guarnizione è u numeru di anelli devenu risponde à i standard di qualità. A parte superiore di a guarnizione hè pressata cù un anellu di pressione è infine chjusa cù una piastra di copertura.

2.3.5 Riassemblate i quattru anelli in sezioni, è aduprate l'anellu di ritenzione per impedisce ch'ellu caschi, è stringhjite u dadu di u bullone di sollevamentu di u coperchiu di a valvula.

2.3.6 Riempite a scatula di tenuta di u stelu di a valvula cù a guarnizione secondu i bisogni, inserite u premistoppa di materiale è a piastra di pressione, è stringhjitela cù e viti di a cerniera.

2.3.7 Riassemblate u quadru di u coperchiu di a valvula, girate u dadu superiore di u stelu di a valvula per fà cascà u quadru nantu à u corpu di a valvula, è stringhjitelu cù i bulloni di cunnessione per impedisce ch'ellu si stacchi.

2.3.8 Riassemblate u dispusitivu di trasmissione elettrica di a valvula; a vite superiore di a parte di cunnessione deve esse stretta per impedisce ch'ella si stacchi, è pruvate manualmente se l'interruttore di a valvula hè flessibile.

2.3.9 A targhetta di a valvula hè chjara, intatta è curretta. I registri di mantenimentu sò cumpleti è chjari; è sò stati accettati è qualificati.

2.3.10 L'insulazione di a pipeline è di a valvula hè cumpleta, è u situ di manutenzione hè pulitu.

3. Norme di qualità di mantenimentu di a valvula à saracinesca

3.1 Corpu di valvula:

3.1.1 U corpu di a valvula deve esse senza difetti cum'è buchi di sabbia, crepe è erosione, è deve esse trattatu in tempu dopu a scuperta.

3.1.2 Ùn ci deve esse micca detriti in u corpu di a valvula è in a pipeline, è l'entrata è l'uscita devenu esse senza ostaculi.

3.1.3 U tappu in fondu à u corpu di a valvula deve assicurà una sigillatura affidabile è nisuna perdita.

3.2 Stelu di valvula:

3.2.1 U gradu di curvatura di u gambu di a valvula ùn deve esse più grande di 1/1000 di a lunghezza tutale, altrimenti deve esse raddrizzatu o rimpiazzatu.

3.2.2 A parte di u filu trapezoidale di u gambu di a valvula deve esse intatta, senza difetti cum'è fibbie rotte è fibbie mordenti, è l'usura ùn deve esse più grande di 1/3 di u spessore di u filu trapezoidale.

3.2.3 A superficia deve esse liscia è senza ruggine. Ùn ci deve esse nisuna corrosione sfogliata è delaminazione superficiale à a parte di cuntattu cù a guarnizione di imballaggio. A prufundità uniforme di u puntu di corrosione di ≥0,25 mm deve esse rimpiazzata. A finitura deve esse garantita per esse sopra à ▽6.

3.2.4 U filu di cunnessione deve esse intattu è u pernu deve esse fissatu in modu affidabile.

3.2.5 A cumbinazione di a canna di taglio è di u dadu di a canna di taglio deve esse flessibile, senza inceppassi durante a corsa cumpleta, è u filu deve esse rivestitu di polvere di piombu per lubrificazione è prutezzione.

3.3 Sigillu d'imballaggio:

3.3.1 A pressione di imballaggio è a temperatura aduprate devenu risponde à i requisiti di u mediu di a valvula. U pruduttu deve esse accumpagnatu da un certificatu di cunfurmità o esse sottumessu à e prove è l'identificazione necessarie.

3.3.2 E specificazioni di l'imballaggio devenu risponde à i requisiti di a dimensione di a scatula di sigillatura. L'imballaggi troppu grandi o troppu chjuchi ùn devenu micca esse aduprati invece. L'altezza di l'imballaggio deve risponde à i requisiti di a dimensione di a valvula, è u margine di serraggio termicu deve esse lasciatu.

3.3.3 L'interfaccia di l'imballu deve esse tagliata in una forma obliqua cù un angulu di 45°. L'interfacce di ogni cerchju devenu esse sfalsate di 90°-180°. A lunghezza di l'imballu dopu u tagliu deve esse adatta. Ùn ci deve esse nisun spaziu o sovrapposizione à l'interfaccia quandu hè piazzatu in a scatula di imballu.

3.3.4 L'anellu di sede di premistoppa è a pressagomma devenu esse intatti è senza ruggine. A scatula di premistoppa deve esse pulita è liscia. A distanza trà l'asta di a saracinesca è l'anellu di sede deve esse 0,1-0,3 mm, cù un massimu di micca più di 0,5 mm. A distanza trà a pressagomma, a periferia esterna di l'anellu di sede è a parete interna di a scatula di premistoppa deve esse 0,2-0,3 mm, cù un massimu di micca più di 0,5 mm.

3.3.5 Dopu chì i bulloni di a cerniera sò stati serrati, a piastra di pressione deve rimanere piatta è a forza di serraggio deve esse uniforme. U foru internu di a premistoppa è u ghjocu intornu à u gambu di a valvula devenu esse consistenti. A premistoppa deve esse pressata in a camera di premistoppa à 1/3 di a so altezza.

3.4 Superficie di sigillatura:

3.4.1 A superficia di sigillatura di u discu di a valvula è di a sede di a valvula dopu l'ispezione deve esse priva di macchie è scanalature, è a parte di cuntattu deve rapprisintà più di 2/3 di a larghezza di u discu di a valvula, è a finitura superficiale deve ghjunghje à ▽10 o più.

3.4.2 Quandu si assembla u discu di a valvula di prova, u core di a valvula deve esse 5-7 mm più altu ch'è a sede di a valvula dopu chì u discu di a valvula hè inseritu in a sede di a valvula per assicurà una chjusura stretta.

3.4.3 Quandu si montanu i dischi di a valvula sinistra è diritta, l'autoregulazione deve esse flessibile, è u dispusitivu anti-caduta deve esse intattu è affidabile. 3.5 Dado di u stelu:

3.5.1 A filettatura interna di a boccola deve esse intatta, senza fibbie rotte o aleatorie, è a fissazione cù a conchiglia deve esse affidabile è micca allentata.

3.5.2 Tutti i cumpunenti di i cuscinetti devenu esse intatti è girà in modu flessibile. Ùn ci devenu esse crepe, ruggine, pelle pesante è altri difetti nantu à a superficia di i manicotti interni è esterni è di e sfere d'acciaiu.

3.5.3 A molla à discu deve esse senza crepe è deformazioni, altrimenti deve esse rimpiazzata. 3.5.4 E viti di fissaggio nantu à a superficia di u dadu di bloccaggio ùn devenu esse allentate. U dadu di u stelu di a valvula gira in modu flessibile è assicura chì ci sia un ghjocu assiale di micca più di 0,35 mm.


Data di publicazione: 02-lugliu-2024

Applicazione

Pipeline sotterranea

Pipeline sotterranea

Sistema d'irrigazione

Sistema d'irrigazione

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Sistema di Approvvigionamentu d'Acqua

Forniture d'attrezzatura

Forniture d'attrezzatura