Sapete tutti i 30 termini tecnichi di valvule?

Terminologia basica

1. Prestazione di forza

U funziunamentu di forza di a valvula descrive a so capacità di supportà a pressione di u mediu.Dapoivalvolesò articuli meccanichi chì sò sottumessi à a pressione interna, anu bisognu à esse abbastanza forte è rigidu per esse usatu per un periudu di tempu longu senza rumpia o deformazione.

2. Prestazione di sigillatura

L'indice di rendiment tecnicu più significativu di uvalvulahè a so prestazione di sigillatura, chì misura quantu bè ogni cumpunente di sigillatura di uvalvulaimpedisce a fuga media.

A valvula hà trè cumpunenti di sigillatura: a cunnessione trà u corpu di a valvula è u bonnet;u cuntattu trà i cumpunenti di apertura è chjusu è e duie superfici di sigillatura di u sediu di a valvula;è u locu currispundente trà l'imballaggio è u gambo di a valvola è a scatula di stuffing.U primu, cunnisciutu cum'è trickle internu o sleek close, pò influenzà a capacità di un dispositivu per riduce u mediu.

A fuga interna ùn hè micca permessa in valvule di cut-off.L'ultime duie violazioni sò riferite cum'è perdite esterne perchè u mediu si filtra da l'internu di a valvula à fora di a valvula in questi casi.Leaks chì si verificanu mentre sò in l'apertu pruvucarà a perdita di materiale, a contaminazione ambientale è l'accidenti potenzialmente gravi.

A fuga ùn hè micca accettata per u materiale chì hè infiammabile, splusivu, tossicu o radiuattivu, per quessa, a valvula hà bisognu di travaglià in modu affidabile quandu sigillate.
3. Flussu mediu

Perchè a valvula hà una certa resistenza à u flussu di u mediu, ci sarà una perdita di pressione dopu chì u mediu passa per ellu (vale à dì, a diferenza di pressione trà u fronte è u spinu di a valvula).U mediu deve spende energia per superà a resistenza di a valvula.

Quandu u disignu è a produzzione di valvule, hè impurtante minimizzà a resistenza di a valvula à u liquidu chì scorri per cunservà l'energia.

4. Forza di apertura è chjude è torque di apertura è chjude

A forza o torque necessariu per apre o chjude a vàlvula sò riferiti cum'è u torque è a forza d'apertura è di chiusura, rispettivamente.
Quandu si chjude a valvula, una certa forza di chjude è torque di chjude deve esse applicata per creà una pressione di sigillatura specifica trà e parti di apertura è chjude è e duie superfici di sigillatura di u sediu, è ancu per colma i lacune trà u stelo di valvola l'imballu, i filamenti di u gambo di a valvula è a noce, è u supportu à a fine di u gambo di a valvola è a forza di attritu di altre parti di attritu.

A forza di apertura è chjusa necessaria è u torque d'apertura è di chjude cambianu cum'è a valvula apre è chjude, righjunghjendu u so massimu à l'ultimu mumentu di chjusu o apertura.u mumentu iniziale di.Pruvate à minimizzà a forza di chjude è u torque di chjusu di e valvole mentre cuncepite è pruduce.

5. Apertura è chjude vitezza

U tempu necessariu per a valvula per realizà un muvimentu di apertura o chjusu hè utilizatu per rapprisintà a velocità d'apertura è di chjude.Ancu s'ellu ci sò alcune situazioni operative chì anu criterii specifichi per a velocità di apertura è chjusa di a valvula, in generale ùn ci sò limiti precisi.Certi porte deve esse apertu o chjude rapidamente per prevene accidenti, mentri àutri deve chjude pianu pianu per prevene u martellatu d'acqua, etc. Quandu sceglite u tipu di valvula, questu deve esse cunsideratu.

6. Azzione sensibilità è reliability

Questa hè una riferenza à a rispunsibilità di a valvula à i cambiamenti in e proprietà di u mediu.A so sensibilità funziunale è a so affidabilità sò indicatori di rendiment tecnicu cruciali per e valvole utilizzate per mudificà i paràmetri medii, cum'è valvole di throttle, valvole di diminuzione di pressione è valvole di regulazione, è ancu valvole cù funzioni specifiche, cum'è valvole di sicurezza è trappule di vapore.

7. A vita di serviziu

Fornisce insight à a longevità di a valvula, serve cum'è un indicatore di rendiment chjave per a valvula, è hè estremamente significativu economicamente.Pò esse ancu indicatu da a quantità di tempu chì hè in usu.Hè tipicamenti spressione da u numeru di tempi di apertura è chjusu chì ponu assicurà e esigenze di sigillatura.

8. Tipu

Classificazione di a valvula basata nantu à a funzione o caratteristiche strutturali chjave

9. Mudellu

A quantità di valvule basatu annantu à u tipu, u modu di trasmissione, u tipu di cunnessione, e caratteristiche strutturali, u materiale di a superficia di sigillatura di u sediu di a valvola, a pressione nominale, etc.

10. A dimensione di a cunnessione
Dimensioni di a valvola è a cunnessione di a tubazione

11. Primary (generic) dimensioni

l'altezza di apertura è di chiusura di a valvula, u diametru di u volante, a dimensione di a cunnessione, etc.

12. Tipu di cunnessione

una quantità di tecniche (cumprese saldatura, filettatura è cunnessione di flange)

13.Test di sigillatura

una prova per cunfirmà l'efficacità di u paru di sigillatura di u corpu di a valvula, e sezioni di apertura è di chjude, è i dui.

14.Back seal test

una prova per cunfirmà a capacità di sigillatura di a coppia di tenuta di a valvola è di u bonnet.

15.Seal pressione di prova

a pressione necessaria per fà una prova di sigillatura nantu à a valvula.

16. Mediu adattatu

U tipu di mediu chì a valvula pò esse usata.

17. Temperature applicabile (temperatura adattata)

U intervallu di temperatura di u mediu chì a valvula hè adattata.

18. Face sigillata

I parti di apertura è chjusu è u sediu di a valvula (corpu di valvola) sò stretti, è e duie superfici di cuntattu chì ghjucanu un rolu di sigillatura.

19. Parti per apre è chjude (discu)

una parolla cullettiva per un cumpunente utilizatu per piantà o cuntrullà u flussu di un mediu, cum'è una porta in una valvula di porta o un discu in una valvola di throttle.

19. Imballaggio

Per impedisce à u mediu di seeping from the valve stem, mette in u stuffing box (o stuffing box).

21. Imballaggio di u sediu

un cumpunente chì mantene l'imballaggio è mantene a so sigillata.

22. A glandula di imballaggio

i cumpunenti utilizati per sigillà l'imballu cumpressendu.

23. Bracket (jugu)

Hè aduprata per sustene a noce di stem è altri cumpunenti di u mecanismu di trasmissione nantu à u bonnet o u corpu di a valvula.

24. A dimensione di u canali di cunnessione

e misurazioni strutturali di l'articulazione trà l'assemblea di steli di valvola è e porzioni di apertura è di chiusura.

25. Regione di u flussu

hè utilizatu per calculà u spustamentu teoricu senza resistenza è si riferisce à a più chjuca area di sezione trasversale (ma micca a zona di "curtina") trà l'estremità di l'ingressu di a valvula è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula.

26. Diamitru di flussu

currisponde à u diametru di l'area di u corridore.

27. Caratteristiche di u flussu

A relazione di funzione trà a pressione di uscita di a vàlvula di calata di pressione è u flussu esiste in u statu di flussu stabile, induve a pressione di ingressu è altri paràmetri sò custanti.

28. Derivazione di e caratteristiche di u flussu

Quandu u flussu di a vàlvula di sminuzzamentu di pressione cambia in u statu fermu, a pressione di uscita cambia ancu mentre a pressione di l'ingressu è altre variabili sò custanti.

29. Valvula generale

Hè una valvula chì hè spessu usata in pipelines in diversi ambienti industriali.

30. Valvula self-azzione

una valvula indipendente chì si basa nantu à a capacità di u mediu (liquidu, aria, vapuri, etc.) stessu.


Tempu di post: 16-jun-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu