I sifoni di vapore meccanichi funzionanu tenendu contu di a differenza di densità trà u vapore è u condensatu. Passanu per grandi volumi di condensatu in modu continuu è sò adatti per una vasta gamma di applicazioni di prucessu. I tipi includenu sifoni di vapore à galleggiante è à tazza inversa.
Trappole di vapore à galleggiante à sfera (Trappole di vapore meccaniche)
I sifoni à galleggiante funzionanu rilevendu a differenza di densità trà u vapore è u condensatu. In u casu di u sifone mostratu in l'imagine à diritta (un sifone à galleggiante cù una valvula d'aria), u condensatu chì ghjunghje à u sifone face chì u galleggiante si alzi, alzendu a valvula da a so sede è pruvucendu a deflazione.
I sifoni muderni utilizanu sfiati regulatori, cum'è mostratu in a foto à diritta (Sifoni à galleggiante cù sfiati regulatori). Questu permette à l'aria iniziale di passà mentre u sifone gestisce ancu u condensatu.
U sfiatu automaticu usa un assemblaggio di sacca à pressione equilibrata simile à una trappola di vapore regulatrice, situata in a zona di vapore sopra u livellu di condensatu.
Quandu l'aria iniziale hè liberata, ferma chjusa finu à chì l'aria o altri gasi micca condensabili s'accumulanu durante u funziunamentu cunvinziunale è sò aperti abbassendu a temperatura di a mistura aria/vapore.
U sfiatu di u regulatore offre u benefiziu supplementu di migliurà significativamente a capacità di condensazione durante l'avvii à fretu.
In u passatu, s'ellu ci era un colpu d'ariete in u sistema, u sfiatu di u regulatore avia un certu gradu di debulezza. Sè u colpu d'ariete hè severu, ancu a palla pò rompe. Tuttavia, in i sifoni muderni à galleggiante, u sfiatu pò esse una capsula compatta, assai forte, tutta in acciaio inox, è e tecniche di saldatura muderne aduprate nantu à a palla rendenu tuttu u galleggiante assai forte è affidabile in situazioni di colpu d'ariete.
In certi aspetti, a trappula termostatica à galleggiante hè a cosa più vicina à una trappula di vapore perfetta. Indipendentemente da cumu cambia a pressione di vapore, serà scaricata u più prestu pussibule dopu chì u condensatu hè pruduttu.
Vantaghji di e Trappole di Vapore Termostatiche à Galleggiante
A trappula scarica continuamente u condensatu à a temperatura di u vapore. Questu ne face a scelta ideale per l'applicazioni induve a velocità di trasferimentu di calore di a superficia riscaldata furnita hè alta.
Gestisce carichi di condensa grandi o leggeri ugualmente bè è ùn hè micca affettatu da fluttuazioni larghe è impreviste di pressione o di flussu.
Basta chì una ventilazione automatica sia installata, a trappula hè libera di sfogà l'aria.
Per a so dimensione, hè una capacità fora di misura.
A versione cù una valvula di sganciu di a serratura di vapore hè l'unica trappola cumpletamente adatta per qualsiasi serratura di vapore resistente à i colpi d'ariete.
Svantaghji di e Trappole di Vapore Termostatiche à Galleggiante
Ancu s'elli ùn sò micca cusì suscettibili cum'è i sifoni à secchi invertiti, i sifoni à galleggiante ponu esse dannighjati da cambiamenti di fase viulenti, è s'elli devenu esse stallati in un locu espostu, u corpu principale deve esse ritardatu, è/o esse supplementatu cù un picculu sifone di drenaggiu di regulazione secundaria.
Cum'è tutte e trappule meccaniche, hè necessaria una struttura interna cumpletamente diversa per funziunà in un intervallu di pressione variabile. E trappule cuncepite per funziunà à pressioni differenziali più elevate anu orifizi più chjuchi per equilibrà a galleggiabilità di u galleggiante. Se a trappula hè sottumessa à una pressione differenziale più alta di quella prevista, si chjuderà è ùn passerà micca u condensatu.
Trappole di vapore à secchi invertiti (Trappole di vapore meccaniche)
(i) U canna s'affonda, strappendu a valvula da a so sede. U condensatu scorri sottu à u fondu di u secchiu, empie u secchiu è si drena per a surtita.
(ii) L'arrivu di u vapore face galleggià u barile, chì tandu si alza è chjude a surtita.
(iii) A trappula ferma chjusa finu à chì u vapore in u secchiu si condensa o bolle attraversu u foru di ventilazione finu à a cima di u corpu di a trappula. Dopu affonda, tirandu a maiò parte di a valvula fora di a so sede. U condensatu accumulatu hè drenatu è u ciclu hè cuntinuu.
In (ii), l'aria chì ghjunghje à a trappula à l'iniziu furnisce a galleggiabilità di u secchiu è chjude a valvula. U sfiatu di u secchiu hè impurtante per permette à l'aria di scappà in cima à a trappula per una scarica finale attraversu a maiò parte di i sedi di a valvula. Cù picculi fori è picculi differenziali di pressione, e trappule sò relativamente lente à evacuà l'aria. À u listessu tempu, deve passà (è cusì sprecà) una certa quantità di vapore per chì a trappula funzioni dopu chì l'aria hè stata eliminata. I sfiati paralleli installati fora di a trappula riducenu u tempu di avviamentu.
Vantaghji diTrappole di vapore à secchi invertiti
U sifone di vapore à bucket inversu hè statu creatu per resiste à l'alta pressione.
Cum'è un'esca à vapore termostatica flottante, hè assai tollerante à e cundizioni di colpu d'ariete.
Pò esse adupratu nantu à a linea di vapore surriscaldatu, aghjunghjendu una valvula di cuntrollu nantu à a scanalatura.
U modu di fallimentu hè qualchì volta apertu, dunque hè più sicuru per l'applicazioni chì richiedenu sta funziunalità, cum'è u drenaggiu di a turbina.
Svantaghji di e Trappole di Vapore à Secchio Invertito
A piccula dimensione di l'apertura in cima di u bucket significa chì sta trappula evacuerà l'aria solu assai pianu pianu. L'apertura ùn pò esse ingrandita perchè u vapore passerà troppu prestu durante u funziunamentu nurmale.
Ci deve esse abbastanza acqua in u corpu di a trappula per agisce cum'è una guarnizione intornu à u bordu di u secchiu. Sè a trappula perde a so guarnizione d'acqua, u vapore hè sprecatu per a valvula di uscita. Questu pò accade spessu in applicazioni induve ci hè una calata brusca di a pressione di u vapore, chì face chì una parte di u condensatu in u corpu di a trappula si "trasformi" in vapore. U canna perde a galleggiabilità è affonda, permettendu à u vapore frescu di passà per i fori di drenaggio. Solu quandu abbastanza condensatu ghjunghje à a trappula di vapore pò esse sigillata di novu cù acqua per impedisce u sprecu di vapore.
Sè una trappula à secchiu inversu hè aduprata in una applicazione induve si prevedenu fluttuazioni di pressione di l'impianto, una valvula di cuntrollu deve esse installata in a linea d'entrata prima di a trappula. U vapore è l'acqua ponu scorrere liberamente in a direzzione indicata, mentre chì u flussu inversu hè impussibile perchè a valvula di cuntrollu hè pressata contr'à a so sede.
L'alta temperatura di u vapore surriscaldatu pò fà chì una trappula à secchiu inversu perda a so tenuta d'acqua. In tali casi, una valvula di cuntrollu chì precede a trappula deve esse cunsiderata essenziale. Pochissimi trappule à secchiu inversu sò fabbricate cù una "valvula di cuntrollu" integrata cum'è standard.
Sè una trappula à secchiu inversu hè lasciata esposta vicinu à u livellu sottu à zeru, pò esse dannighjata da un cambiamentu di fase. Cum'è cù i sfarenti tippi di trappule meccaniche, un isolamentu adattatu supererà sta lacuna se e cundizioni ùn sò micca troppu dure. Sè e cundizioni ambientali previste sò ben sottu à zeru, allora ci sò parechje trappule putenti chì devenu esse cunsiderate attentamente per fà u travagliu. In u casu di un scaricu principale, una trappula termodinamica seria a scelta primaria.
Cum'è a trappula à galleggiante, l'apertura di a trappula à secchiu inversu hè cuncipita per accoglie a differenza di pressione massima. Sè a trappula hè sottumessa à una pressione differenziale più alta di quella prevista, si chjuderà è ùn passerà micca u condensatu. Disponibile in una gamma di dimensioni di l'orifiziu per copre una larga gamma di pressioni.
Data di publicazione: 01 settembre 2023