Vantaghji è disadvantages di vari valves

1. Valvula di porta: Valvula di porta si riferisce à a valvula chì u so membru di chjusu (porta) si move longu a direzzione verticale di l'assi di u canali.Hè principarmenti usatu per cut off the medium on the pipeline, vale à dì, sanu sanu apertu o sanu chjusu.Valvula di porta generale ùn pò esse usata per regulà u flussu.Si pò esse appiicata à bassa temperatura è altu prissioni oltri alti temperature è altu prissioni, è si pò ièssiri usatu secondu à differente materiali di a valvula.In ogni casu, i valvole di porta sò generalmente micca usati in pipelines chì trasportanu media cum'è fangu.

vantaghju:
1. Picculu resistenza fluidu;
2. U torque necessariu per l'apertura è u chjusu hè chjucu;
3. Pò esse usatu nantu à u pipeline di a reta di l'anellu induve u mediu flussu in duie direzzione, vale à dì, a direzzione di u flussu di u mediu ùn hè micca ristretta;
4. Quandu hè cumplettamente aperta, a superficia di sigillatura hè menu erodata da u mediu di travagliu chì a valvula globu;
5. A forma è a struttura sò relativamente simplici è u prucessu di fabricazione hè bonu;
6. A durata di a struttura hè relativamente corta.

mancanza:
1. A dimensione generale è l'altezza di apertura sò grande, è u spaziu di stallazione necessariu hè ancu grande;
2. In u prucessu di apertura è chjusu, a superficia di sigillatura hè relativamente strufinata, è a friczione hè relativamente grande, è hè faciule per causà abrasione ancu à alta temperatura;
3. In generale, i valvole di a porta sò dui superfici di sigillatura, chì aghjunghjenu qualchì difficultà à a trasfurmazioni, a macinazione è a mantenimentu;
4. U tempu di apertura è chjusu hè longu.

2. valve Butterfly: valve Butterfly hè un tipu di valvula chì usa i parti di apertura è chjusu di discu per vultà in avanti è in daretu à circa 90 ° per apre, chjude è aghjustate u passaghju di fluidu.

vantaghju:
1. Struttura simplice, taglia chjuca, pesu ligeru, menu consumabili, micca usatu in valve di grande diametru;
2. Apertura rapida è chjusu, resistenza à u flussu chjucu;
3. Pò esse usatu per i media cù particeddi solidi suspesi, è pò ancu esse usatu per i media pulverulenti è granulari secondu a forza di a superficia di sigillatura.Hè adattatu per l'apertura è a chjusura bidirezionale è l'aghjustamentu di i tubi di ventilazione è di rimozione di polvera, è hè largamente utilizatu in pipelines di gas è corsi d'acqua in metallurgia, industria ligera, energia elettrica, sistemi petrochimici, etc.

mancanza:
1. A gamma di regulazione di u flussu ùn hè micca grande.Quandu l'apertura righjunghji 30%, u flussu entrerà più di 95%.
2. A causa di a limitazione di a struttura di a valvola di farfalla è u materiale di sigillatura, ùn hè micca adattatu per u sistema di pipeline d'alta temperatura è di pressione alta.A temperatura generale di travagliu hè sottu à 300 ° C è sottu PN40.
3. U funziunamentu di sigillatura hè più poviru di quelli di valves ball e valves globu, cusì hè usata in i lochi induve i esigenze di sigillatura ùn sò assai altu.

3. Valvula di sfera: Hè evolutu da una valve plug.A so parte di apertura è chjusu hè una sfera, è u corpu di sigillatura hè rotatu 90 ° intornu à l'asse di a valvula per ottene u scopu di apre è chjude.A vàlvula di sfera hè principarmenti aduprata per cut off, distribuisce è cambià a direzzione di u flussu di u mediu nantu à u pipeline, è a vàlvula di bola cuncepita cù una apertura in forma di V hà ancu una bona funzione di regulazione di u flussu.

vantaghju:
1. Hà a più bassa resistenza di flussu (in realtà 0);
2. Perchè ùn si mette micca in u travagliu (in lubricant), pò esse appiicata in modu affidabile à i media corrosivi è à i liquidi di u puntu di ebollizione;
3. In un intervallu di pressione è di temperatura più grande, pò ottene un sigilamentu cumpletu;
4. Si pò rializà rapida apertura è chjusu.U tempu di apertura è chjusu di alcune strutture hè solu 0,05 ~ 0,1 s, per assicurà chì pò esse usatu in u sistema d'automatizazione di u bancu di prova.Quandu apre è chjude a valvula rapidamente, ùn ci hè micca scossa in funziunamentu.
5. U membru di chjusu sfericu pò esse automaticamente posizionatu nantu à a pusizione di cunfini;
6. U mediu di travagliu hè affidatu sigillatu da i dui lati;
7. Quandu sanu sanu è chjusu cumplettamente, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di valvula hè isolata da u mediu, cusì u mediu chì passa per a valvula à alta velocità ùn pruvucarà micca l'erosione di a superficia di sigillatura;
8. Cù struttura compacta è pesu ligeru, pò esse cunsideratu cum'è a struttura di valvola più ragiunate per u sistema mediu di a temperatura bassa;
9. U corpu di a valvula hè simmetrica, in particulare a struttura di u corpu di a valvula saldata, chì pò sustene bè u stress da u pipeline;
10. I pezzi di chjude ponu sustiniri a diffarenza di alta pressione quandu chjude.
11. A valvula di sfera cù u corpu cumplettamente saldatu pò esse intarratu direttamente in terra, cusì chì e parti internu di a valvula ùn saranu micca corrode, è a vita di serviziu massima pò ghjunghje sin'à 30 anni.Hè a valvula più ideale per i pipeline di oliu è di gas naturale.

mancanza:
1. Perchè u materiale di l'anellu di sigillatura di u sediu più impurtante di a valvula di sfera hè u politetrafluoroetilene, hè inerte à quasi tutte e sustanzi chimichi, è hà un picculu coefficient d'attrito, un rendimentu stabile, micca faciule da invechje, una larga gamma di applicazioni di temperatura è un rendimentu di sigillatura Eccellenti caratteristiche cumpleta. .Tuttavia, e proprietà fisiche di PTFE, cumpresu un altu coefficient d'espansione, a sensibilità à u flussu di fretu è a poca conductività termale, esigenu chì i sigilli di u sediu deve esse disignati intornu à queste proprietà.Dunque, quandu u materiale di sigillatura s'endurisce, l'affidabilità di u sigillo hè cumprumessa.Inoltre, u PTFE hà una valutazione di temperatura bassa è pò esse usatu solu sottu à 180 ° C.Sopra à sta temperatura, u materiale di sigillatura invechjerà.In u casu di usu longu, ùn hè generalmente micca usatu à 120 ° C.
2. U so funziunamentu di l'ajustamentu hè peggiu di quellu di a valvula di u globu, in particulare a valvula pneumatica (o valvola elettrica).

4. Valvula di globu: si riferisce à a valvula chì u so membru di chjusu (discu) si move longu u centru di u sediu di a valvula.Sicondu a forma di muvimentu di u discu, u cambiamentu di u portu di u sediu di a valvula hè proporzionale à u colpu di u discu.Perchè u colpu di apertura o chjusu di a valvula di stu tipu di valvula hè relativamente corta, è hà una funzione di cut-off assai affidabile, è perchè u cambiamentu di l'apertura di a valvula hè proporzionale à u colpu di u discu di valvola, hè assai adattatu per l'ajustamentu di u flussu.Per quessa, stu tipu di valvula hè assai adattatu per taglià o regulà è throttling.

vantaghju:
1. Duranti u prucessu di apertura è chjusu, postu chì a forza di attritu trà u discu è a superficia di sigillatura di u corpu di a valvula hè più chjuca di quella di a valvola di a porta, hè resistente à l'usura.
2. L'altezza d'apertura hè in generale solu 1/4 di u canali di u sediu, per quessa hè assai più chjucu cà a valvula di a porta;
3. Di solitu ci hè una sola superficia di sigillatura nantu à u corpu di a valvula è u discu di a valvula, cusì u prucessu di fabricazione hè relativamente bonu è hè faciule di mantene.
4. Siccomu u filler hè in generale una mistura di amianto è grafite, u livellu di resistenza à a temperatura hè relativamente altu.In generale, e valvole di vapore utilizanu valvole di globu.

mancanza:
1. Siccomu a direzzione di u flussu di u mediu attraversu a valvula hà cambiatu, a resistenza minima di u flussu di a valvula di u globu hè ancu più altu ch'è a maiò parte di l'altri tipi di valve;
2. A causa di u colpu più longu, a vitezza di apertura hè più lenta chè quella di a valvola di bola.

5. Valvula Plug: Si riferisce à una valvula rotativa cù una parte di chjude in forma di plunger.Attraversu a rotazione di 90 °, u portu di u canale nantu à u tappu di a valvula hè cunnessu o separatu da u portu di u canale nantu à u corpu di a valvula per realizà l'apertura o a chjusa.A forma di u plug valve pò esse cilindrica o cònica.U so principiu hè basicamente simile à quellu di a valvula di bola.A vàlvula di sfera hè sviluppata nantu à a basa di a valvola di plug.Hè principarmenti utilizatu in u sfruttamentu di giacimenti petroliferi è ancu in l'industria petrochimica.

6. Valvula di salvezza: hè utilizatu com'è un dispositivu di prutezzione di sovrapressione nantu à i vasi à pressione, l'equipaggiu o i pipelines.Quandu a pressione in l'equipaggiu, u cuntinuu o a pipeline s'eleva sopra à u valore permessu, a valvula s'aprerà automaticamente è poi scaricata cumplettamente per impedisce l'equipaggiu, u containeru o a pipeline è a pressione di cuntinuà à cresce;quandu a prissioni scende à u valore specificatu, a valvula deve automaticamente Close in time per prutege u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu, cuntenituri o pipelines.

7. Trappula di vapore: Qualchese acqua condensata serà furmatu in u trasportu di vapuri, aria compressa è altri media.Per assicurà l'efficienza di u travagliu è u funziunamentu sicuru di u dispusitivu, sti media inutili è dannusu deve esse scaricatu in u tempu per assicurà u cunsumu è a sicurità di u dispusitivu.usu.Hà e seguenti funzioni: 1. Si pò sguassà rapidamente l'acqua condensata;2. Impedisce a fuga di vapore;3. Elimina l'aria è altri gasi non-condensable.

8. Valvula di riduzzione di pressione: Hè una valvula chì riduce a pressione di ingressu à una certa pressione di uscita necessaria per mezu di l'ajustamentu, è si basa nantu à l'energia di u mediu stessu per mantene automaticamente una pressione di uscita stabile.

9. Valvula di cuntrollu: canusciutu macari comu valve di flussu inversa, valve check, valve back pressure è valvola one-way.Sti valves sò automaticamente aperti è chjusu da a forza generata da u flussu di u mediu stessu in u pipeline, chì hè un tipu di valvula automatica.A vàlvula di verificazione hè aduprata in u sistema di pipeline, è a so funzione principale hè di prevene u flussu inversu di u mediu, a rotazione inversa di a pompa è u mutore di u mutore, è a scaricazione di u mediu di cuntainer.I vàlvule di cuntrollu sò ancu aduprate nantu à e linee chì furniscenu sistemi ausiliari induve a pressione pò suscitarà sopra a pressione di u sistema.Pò esse principarmenti divisu in tippu di swing (rotazione secondu u centru di gravità) è tippu di elevazione (movendu longu l'assi)


Tempu di Postu: Settembre-08-2023

Applicazione

Pipeline sotterraneo

Pipeline sotterraneo

Sistema di irrigazione

Sistema di irrigazione

Sistema di fornitura d'acqua

Sistema di fornitura d'acqua

Fornitura di l'equipaggiu

Fornitura di l'equipaggiu